Fredag

Det vart inga bilder i fredags och det var för att kameran befann sig på jobbet, inlåst i mitt skåp.

”Så nu kommer alla inlägg på en o samma gång” (Per Gessles nästa hitt)

Så i fredags var jag på väg till skolan då jag insåg att jag knappt tagit några höst bilder, vilket gjorde mig lite ledsen. Så på väg ner mot ”tuben” försökte jag hitta något, och med tanke på att det är en 3 minuter gångväg ner till stationen vart det här höstbilden..                          o_O

 

Lite träd lite löv, whallah så har vi höst?

 

PEACE

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah!xD

2010-10-18 @ 09:23:16
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0