Prepp

Min kompis Fredrick hade fixat jobb som kock på solvalla för mig, han och några till. Och idag var första dagen, och det var mycket prepp (förberedelse), för morgondagen då det är det största loppen i hela europa, kanske hela världen.

Dagens sysslor:
* Göra frukost påsar år 300 personer - Tid - 90 minuter.
* Stapla frysplattor på en kärra - Tid - 60 minuter.
* Äta lunch - Tid - 30 Minuter
* Lägga 1500 tallrikar, dvs göra i ordning hela rätten och ställa på "granar", som vi sedan ställer in i kylen tills morgondagens event - Tid - 2-3 timmar.
* Byta om och gå hem

Jag kunde ha fått gå hem vid sex ungefär men valde att stanna för jag är ju timme-anställd.

så nu är jag hemma och ska designa min blogg färdigt. Började med den igår och är rätt så nöjd hit intills.

Tack och Hej!

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: sara

Skulle vara kul med lite mer bilder här!

2009-05-31 @ 23:18:55
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0