N-Prov

I dag var det nationella proven i matte! Det gick okej men det kunde ju ha gått battre..
G kommer jag iallafall få, så jag blir i alla fall nöjd!

Efter nationella hade jag lunch i 4 timmar tror jag, då tog jag en lite tupplur på soffan i skolan tillsammans med Ludde.
Sen var det matte igen! Trist men kul eftersom det bara är 5 st som kommer varje gång och det är jag som är "smartast" eller mest sabb tänk i klassen. Och Åke sämst och dummast! Men så länge det flyter å tycker jag att matte är skit kul!

Sen träffade jag Stephanie och världens sötaste lilla pojke Oliver, men som vanligt så måste jag åka hem runt nio... Det suger, sen kommer natten och det blir svårt att sova och bajs :(

Men i över imorn är det ju fredag och jag får förmodligen sova hos stephanie. Och imorn får jag väl också det. Think bright kiddo! :)

KOMMENTERA

/Dennis
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Tog en tupplur med Ludde, mysigt ;) <3

2009-05-14 @ 21:53:38
Postat av: Simon :D

haha hade också nationella matte, typ alla glömde vad median var, men ja får typ alla rätt på de provet :D

2009-05-17 @ 00:23:51
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0