Good Night!

Nu har jag vaggat Oliver sedan halv ett ungefär! Är ganska slut nu så jag ska sova!

Jag tänker inte vara så rolig i det här inlägget, just på grund av att jag är helt slut i skallen och kroppen! 
Men jag vill tacka alla läsare! Och jag vill också uppmana er till att kommentera mera! 

Föresten så kommer jag ha en frågestund då jag når 500 unika besökare på en dag, frågorna kommer att få ställas under fyra dagar och på den fjärde kvällen så skriver jag ett inlägg med svar till alla era frågor, jag kommer också göra en egen kategori till det inlägget, som kommer heta (Frågestund) för att ni lätt ska kunna kolla upp innan ni frågar någonting som jag svarat på redan, i kommentars rutan. Då kommer jag att ignorera det eller svara om jag är på bra humör och väldigt snäll! 

Men titta, nu vart det ju ett okej och roligt inlägg! :)

Ha de gött och sov nu för tusan! 

/Dennis 

bloglovin

Kommentarer
Postat av: 17 år & gravid - IGEN!

Ja det är han som är pappan, imorgon ska jag träffa honom & berätta, usch va nervös man är. Men får hoppas på att det går bra, tack så mkt!! :) KRAM!

2009-05-23 @ 02:28:39
URL: http://baarabaarnet.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vet du vad, jag själv har ingen aning. Men om du går in till www.candis.se hon hjälper er gärna.



2009-05-23 @ 15:08:38
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0