Del: B

Idag har jag haft nationella prov i matte del B och det gick okej, inte dåligt men okej.
Jag började provet kl 09.00 och var klar kl 09.52, och då fick jag sluta för dagen. 

På vägen hem tänkte jag på vad jag skulle äta till lunch, men jag hade ingen aning. Men när jag gick förbi en hylla inne på "DagsLivs" så ser jag att det är den "Amerikanska hyllan" som finns i vissa affärer. Jag gick in till hyllan och kollare om det fanns något, och det gjorde det också! Macaroni and Cheese tror jag att det heter. Det kostade mig 35kr och jag vart proppmätt! 

Ungefär runt tolvslaget så messade min älskling mig från sin mammas mobil och sa att jag var välkommen över. Jag stängde genast av datorn och gjorde mig redo för det blåsiga vädret! 
 
Nu är jag här och vi har inte gjort så mycket! Har skaffat "Bloglovin", och det innebär att ni kan bli uppdaterade när jag lägger upp nya inlägg! Klicka bara på länken till höger om sidan under omröstningarna. Bli medlem och sen bevaka, du får inga onödiga mail eller kostnader när du går med i Blooglovin så det är bara att tuta och köra!

Och en sak till! Jag fick en spargris av min bror och hans familj i julas och jag har lyckats spara 180kr och 50öre! + En summa på mitt konto som ni inte har någonting med att göra! :)

/Dennis
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stephanie - 15 år och mamma

Haha, rika unge. x) <3

2009-05-19 @ 19:29:55
URL: http://steephii.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0