BVC

Idag är det måndag och ännu ett BVC besök att passa tiden till! Idag hade vi tid kl 15:15 och det betyder då att jag måste gå lite tidigare från en lektionen, och då måste man ju säga vart man ska inför hela klassen men det är inga problem längre för alla vet! 

När vi kom till BVC (tio minuter tidiga) så satte vi oss i vänterummet och pratade lite. Stephanie gissade på att han skulle vara 54 cm lång idag och det var han också! Grattis gumman, och han vägde hela 4110 gram! Det är en viktökning på 1260 gram på 3 veckor och fyra dagar! 

När jag sedan kom hem så sat jag med mamma och kollade när hon åt, för jag hade ätit hos Stephanie redan. 
Jag berättade om besöket på BVC och hon skrattade och sa att han kommer bli en jätte/giant som Olivers kusin Ragnar som är 10 månader och väger 11 kg. Jag var nämligen också "stor" när jag var "liten" (MEN HUR BRA LÄT DET DÄR >.<), så jag gick och hämta mitt BVC papper där min vikt och längd står och jag, Ragnar och Oliver ligger nästan exakt lika, det skiljer fårtal gram och milimetrar! Haha! Så det finns lite pappa i Oliver ändå! 
Men för er som inte har sätt mig i dag så är jag inte lika stor för min older faktum är att jag är en mycket "liten" och smal människa! 180 cm lång och 60 kg för er som undrar! 

Det är väl det som har hänt idag skulle jag tro! Tack för att ni bevakar min blogg!
Men ni kan bli bättre på att kommentera! :o 

/Dennis
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Steph

Haha, nej nej, Oliver ska inte vara såå överviktig. Han kommer ju aldrig ork lära sig gå då ju x)

2009-05-13 @ 22:12:43
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0