BajsMasakern

I förra inlägget kan ni läsa om att Oliver precis pruttade under inläggets gång. Och ja, det här inlägget handlar bara om det!

Han slutade inte prutta på ungefär en tio minuter en kvart. Medan Stephanie bar upp honom på skötbordet så pruttade han som om det var hans sista dag på jorden! När Stephanie står där och väntar på att all prutt och bajs ska komma ut så sitter jag och skriver inlägget "Natten". Tillslut så hör vi ingen prutt på ett bra tag, då frågar Stephanie om han ska prutta mer och då sa han "UUUUEHÖHHUE", vilket betydde nej. När Stephanie ska torka Oliver i stjärten så hör jag från Stephanie "ÅÅÅÅH!!!!", jag kollade snabbt upp och ser att hela golvet, skötbordet och Stephanie är täckta med Olivers gulfärgade bajs! Jag skrattar lite medan jag går över för att hjälpa till. När jag ska torka golvet lite snabbt så att vi slipper trampa i bajset så hör jag Stephanie igen, "Men ååh, inte nu!!". Då hade Oliver kissat ner hela sig!
Försöker du slå världsrekord frågar jag Oliver men jag får inget svar. 

Så nu var det dags att få bort allt bajs och kiss från golvet, skötbordet, Stephanie Och Oliver! Det fick bli ett bad för Oliver helt enkelt. Så nu har han badat, jag och Stephanie har bytt kläder och nu sover han och drömmer om sitt lilla rekord försök!

Tack och Hej! 

/Dennis

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stephanie - 15 år och mamma

Han gillar att se mamma skitig, bokstavligen! ><

2009-05-23 @ 16:24:24
URL: http://steephii.blogg.se/
Postat av: jjessicab

Härligt xD

2009-05-23 @ 17:50:14
URL: http://jjessicab.blogg.se/
Postat av: lina

barn är allt för roliga xD

2009-05-23 @ 19:06:03
URL: http://justforlina.blogg.se/
Postat av: mickis

hahahaha XD

vilken sötnos:)

2009-05-24 @ 12:38:55
URL: http://mickanparymmen.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0