Sol/sömn-problem

Nu är jag äntligen hemma från en rätt så hård arbetsdag. Men innan jag började jobba så åkte jag, Stephanie, Stephanies pappa och min bror till en sandstrand, där jag och min bror tog oss ett dopp i det kalla vattnet, och Stephanie och hennes far satt och solade och pratade.

Oliver var inte så glad först när vi kom dit, för då skulle han ha mat. Så Stephanie fick gå in på "Damernas" omklädningsrum och amma honom lite. Själv stod jag utanför och väntade, men så fort Stephanie var ensam där inne så gick jag in och gjorde det jag kunde för att hjälpa till.

Sen så "solade" jag, snarare torkade mig utan handduk. Och då började både jag och Stephanie att bränna oss lite på huden, eftersom ingen av oss hade solkräm med oss.
Det syntes på Stephanies axlar att hon hade bränt sig, men där emot så såg man inget på mig just då.

På solvalla så fick jag stå ute och grilla korv och någon lax färs-biff. Det var väldigt segt och lite folk, så jag hade för det mesta inte någonting att göra. Så där stod jag, rastlös i solen, utan att lägga märke till solen stekte mig, så nu är jag helt röd. Men tänker man lite logiskt så är det inte så konstigt, jag stod ju i 20 till 28 graders stekande sol från 17.00 till 21.00.

Sen så kammade jag hem 130:- i dricks också, vilket jag vart förvånad men glad över.
Sen när vi var klara så gjorde jag rent min station och gick efter det in till min bror och vår vän, som stod i grillen bredvid, dock fick de båda stå inomhus, jag tycker lite synd om dom faktiskt.

Vi vart klara runt 22.30 - 23.00 tiden, det har vart sjukt roligt idag, men jag ser inte fram emot natten. Det kommer bli svårt att somna med röda axlar och armar.

Hoppas ni har haft det bra i det fina vädret idag, god natt!

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst! Jag har värsta randen efter bikinin xD Upp tidigt imorgon!! Väck mig!!

2009-06-25 @ 00:34:35
Postat av: Isabella/Lollo

hehe stackarn :)

2009-06-25 @ 10:48:57
URL: http://isabellaaz.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Vad skönt att bada. Jag satsar på att ta mitt första dopp idag.

2009-06-26 @ 10:25:59
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0