Uppe med tuppen

Idag är jag verkligen uppe med tuppen, jag vaknade klockan halv sex utav att jag hade fått en vattensäng. Jag kunde ju inte sova i mitt svett, det var ju inte så mysigt. Så jag sätter mig upp i sängen och sätter på TV:n som finns i mitt rum, det var ett roligt humor program, så jag fick skratta lite.

Jag tänker faktiskt inte klaga över att jag vaknade så tidigt, i alla fall inte än. Hur som helst så sitter jag här nu och drömmer om designen i inlägget nedan, vill så gärna vinna det.

Jag har märkt att det börjar rasa in lite folk på min bloglovin, det gillar jag. Jag skulle bara vilja fråga er nya läsare, men även äldre får svara.

Vad är det som gör att ni läser min blogg?

Och vad kan bli bättre, vad önskas mer eller mindre på bloggen?
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gärna mer bilder och fakta om oliver, det är alltid kul att läsa om :) (självklart förstår jag o´m ni inte vill lägga ut bilder på honom) Men kanske bilder på annat?

2009-06-23 @ 16:03:18
Postat av: Isabella/Lollo

Jag läser din blogg för att den här intressant & bra. Du är även väldigt mogen för din ålder att vara pappa, vilket jag tycker är jättekul Jag känner inte dig, men du verkar inte vara en sån som tänker typ '' åh nu kan jag inte festa osv. '' utan du verkar mer en sån som verkligen älskar sin famlij & inte bryr sig om fester o annat sånt.



Och gärna lite mer bilder, inte på Oliver eftersom jag frstår att ni int vill lägga ut på honom, & det gra inget eftersomd de e ert privatliv & er son.

Men gärna bilder på dig & Stephi kanske ?

:)



Haft en bra dag?

2009-06-23 @ 21:03:01
URL: http://isabellaaz.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0