Oliver är jobbig

Idag har inte oliver sovit mycket alls, han ligger nu på mitt bröst och gnyr och pruttar.
Han har också skrikit ganska så mycket idag, vilket inte är så kul alla gånger. Som nu till exempel, då vi har sällskap och försöker spela ett spel tillsammans, äta kladd kaka och umgås. Men det står inte på Olivers schema, på hans schema står det tre olika saker som kommer mycket tätt. 

* Äta
* Bajsa
* Skrika

Visst att det är vad småbarn gör men Oliver är extrem och det har vi fått bekräftat från många olika källorm och människor.

Nu har jag precis bytt blöja på han och nu är det bara att hoppas på att han somnar så jag också kan vara lite social och äta kladd kaka.

/Dennis*


bloglovin

Kommentarer
Postat av: JAG DESIGNAR DIN BLOGG

härligt med barn

2009-06-06 @ 19:57:14
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Emilia - Mamma till Celina

Har Stephanie försökt att inte äta mjölkprodukter? Det kan vara så att Oliver får ont i magen av det...

2009-06-06 @ 20:22:36
URL: http://emiliiah.blogg.se/
Postat av: Emelie med sonen Lukas

Hur gammal är oliver? Kanske har magknip? Min lilleman hade problem med magen fram tills dess att han var lite mer än tre månader =) Använde miniform vilket är SUPER bara man sköter det noga! =) ELler så kanske han bara går igenom en ny utvecklingsfas. Det är ju en del att ta sig igenom i början =)

2009-06-06 @ 21:07:03
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Emelie o lilleman

Men dem är i förebyggande syfte - man måste ta de ett par dagar innan dem hjälper. Sen fortsätta. Och vara jättenoga med att ta innan varje måltid.. kolla med BVC vet en tjejkompis som var tvungen att dubbla dosen alltså 20droppar innan varje måltid istället för 10 =P Och babymassage hjälper också :) Kan ta ett par dagar innan bebis vänjer sig vid det å kan bli himla skrikigt i början men tillslut så är det supermys!

2009-06-06 @ 23:52:34
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Ja

Innan du frågar något om mig, Stephanie eller Oliver, kolla in kategorin "Frågestund", där finns nog svaret på din fråga. Alla som frågar frågor som jag redan svarat på i "Frågestund" kommer att ignoreras! Tack, nu får du kommentera.

2009-06-07 @ 01:09:53
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0