"Lata Padda"

Låg och kollade på tv igår natt, det handlade om flygplans olyckor. Eftersom jag var så pass trött så tyckte jag att det mesta var kul. Men det var särskilt ett namn som jag tyckte var roligt.
"Lata Pada", var det en indie som hette. Men i mina öron vart det Lata Padda och inget annat. Jag skrev upp det här på min mobil för att komma ihåg det, sen gick jag och lade mig för att sova.

Dagen efter (idag), så var det skola som vanligt och på väg till skolan, precis utanför porten så hör jag ett stönande från en balkong. Ja, det var hon igen, och nu verkar det som om hon kan Kevins schema. Lite läskigt men hon är ju bara på honom så jag skrattar mer än tycker synd om honom.

nu ska jag möta Stephanie och Oliver, sen ska vi till BVC, bye bye!

/Dennis*

bloglovin

Kommentarer
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0