God Morgon?

Blogg.se är fortfarande lite knasigt för oss, till exempel när vi ska acceptera kommentarer så står de fortfarande som "oläst" men när man klickar på dom igen så är dom godkända för publicering. Konstigt tycker jag, men hoppas dom rättar till det snart.

Det var meningen att jag och Stephanie skulle gå upp klockan 9.00 idag så att vi hinner åka till kista innan de stänger. Men nu sitter jag här själv medan de sover, slöfockar. 
Stephanie går inte att vecka, hon vart bara sur när larmet gick igång. Men det var ändå hon som ville till kista. 

Själv har jag vart vaken ända sen klockan 8, med Oliver då. Sedan somnade han och jag gick och duschade.
Nu vet jag inte vad jag ska göra, väcker jag Stephanie får jag säkert stryk för att hon hatar att bli väckt. Men gör jag det inte s kommer hon förmodligen att bli sur för att jag inte försökte tillräckligt mycket. 

Vad tycker ni att jag ska göra? 

Glad midsommar på er föresten, det är ju idag det firas runt om i Sverige.

/Dennis*

bloglovin

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Javisst, det är ju timlönen + semesterersättning + OB :P Så det blir ju massa massa mycket sen som jag får ut :D

2009-06-19 @ 10:27:17
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

tack för att du svarade på frågorna. :)

Jag ska göra mitt yttersta :)

2009-06-19 @ 10:58:06
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

glad midsommar!

2009-06-19 @ 11:53:00
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Med fruntimmer är det viktigaste att du INTE är rädd och INTE ger efter för vad du tycker är rätt, annars utvecklas vi till häxor!! :D



Sv: Du kan eventuellt fråga Nexa (finns länk till henne på min blogg), hon kan lite om design etc.



Din blogg känns trevlig, DU känns trevlig! :)

2009-06-19 @ 15:58:26
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Eva

Har med problemet där det står att det e oläst.. Men försvinner oftast efter ett tag!



Svar: jo magen har blivit rundare och rndare lär den ju fortsätta bli, haha.. Hmm sommaren blir nog jobbig, om den blir för varm!



Hoppas ni hade en trevlig midsommar!

2009-06-20 @ 08:51:40
URL: http://gravidigen.webblogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0