Ersättning

Igår kväll så började vi lite smått med mjölkersättning för Oliver. Han verkar nämligen inte bli mätt på vanlig bröstmjölk alla gånger. 

Än så länge har vi inte märkt någon skillnad men vi hoppas på en mindre Skrikig Oliver. 

Nu sitter Oliver och äter igen med Stephanie, och jag sitter här. 
Det är sista chansen nu att fråga era frågor till FRÅGESTUND!
Svaren kommer i kväll runt 22.00, så håll ett öga öppet.

I morgon ska vi till BVC och kolla vikten också. Tror att han väger 5 kilo nu :)

/Dennis*


bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja den va god..väldigt söt..åh luktar sååå gott

2009-06-07 @ 20:40:53
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Emelie o lilleman

hehe okej vad skönt =)) hade samma problem dära lilleman blev inte alls mätt på endast bröstmjölk! men jag hade en jätte jobbig BM som sa att jag BARA skulle amma så jag ammade i typ 5-6timamr varje kväll hur jobbigt som helst. visst kom det mer mjölk och nu blir han mätt men de var fan en lång väg att gå =P händer det med nästa barn kommer jag fortsätta med tillägg istället :) Lycka till! Och tänk att det är NI som är föräldrarna se de som BM säger som råd inte vägledning =)

2009-06-07 @ 22:50:27
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skönt att han växer som han ska..

Tro mej, det är så mkt enklare då, mkt mindre oro.

2009-06-15 @ 13:14:15
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0