Dagens Kommentar

Tävlingen avslutad!

Dagens Vinnare: Stephanie

Kategori: Humor

Vinnande Kommentar: 

"Vart bor du? 
- Det vet du ;) 
Vad heter du? 
- Stephanie 
Hur gammal är du? 
- 15 
Hur hittade du min blogg? 
- Hallå?! Jag är skaparen av din blogg, GUDEN över din blogg! 
Vad tycker du om min blogg? 
- Bäst bäst bäst! 
Har du barn? 
- Nej... JOOO! :D 
Vad är det bästa med min blogg? 
-Att jag kan veta vad du gör när du inte är med mig :D 
Följer ni mig på bloglovin? 
- Ja herrn, det gör jag.
"

Mina tankar kring din kommentar: "Jag anser att din kommentar tar sig in på kategorin "Humor" med tanke på att jag redan vet till 100% vem du är och ändå så försöker du lura mig. 

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Allt bra ikväll?

2009-06-12 @ 23:47:19
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Stephanie

Haha, gay. Men ingen förstår nog varför jag skrev "herrn" :(

2009-06-13 @ 00:36:58
URL: http://steephii.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0