Olivers och pappas dag hittills

Nu har både jag och Oliver ätit och vi tyckte det var jätte gott. Oliver fick majs och potatis puré och han älskade det, han "högg" efter skeden när den närmade hans mun. Det är skönt att se att han gillar "riktig" mat! Mycket av oron försvinner för varje tugga.

Men på det lilla han åt så vart han inte mätt så välling/matersättning var nästa måltid. Efter det så var han helt slut men ville inte somna hos pappa, så mormor använde sina superkrafter som bara mormor har och Oliver ligger nu fridfullt i sin säng och sover.

När han vaknar igen så har nog Stephanie kommit hem och då ska hon få mata honom lite banangröt, muuums.
Sedan klockan 16:00 ska vi ner till BVC för att mäta och väga den stora pojken Oliver.

Jag gissar på att han väger 6.9 kg och är 66cm lång. Vad tror ni?
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Tiiradam (film & foto)

hur ska man kunna gissa det xD

nen jag är ju synsk (HOST) så jag säger att han är 64 cm lång och väger... 6,5kg :D

2009-08-19 @ 16:50:17
URL: http://tiiradam.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0