Hello?

Nu är jag hemma från en par dagar hos min käraste lilla familj. Vi har haft det jätte bra, tackar för att ni frågar. Och som ni redan vet så har jag tagit hand om Oliver på dagarna medan Stephanie vart i skolan.

Men nu är jag hema och ensam igen så nu kan jag festa med mina dammråttor igen. Det blir ingen musik och ingen stämning! Yäääääy!

Jag har lite svårt med att få tillbaka mina gamla läsare igen, jag har idag runt 150 besökare om dagen vilket betyder att det har minskat med 50% (150), vilket jag tycker är jätte tråkigt. Är du en som förut läste min lilla blogg vardagligen men nu har slutat, i så fall vill jag veta varför och vad som kan få just dig att bli intresserad och börja läsa här igen. 

Ha en skön natt nu så får vi se om det blir imorn eller på söndag ni får se mig i en liten ruta! Hare bra och trevlig älg.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Julia

Det skulle vara roligt med fler foton :) Både på dig, Stephanie och Oliver .

/Julia

2009-08-22 @ 10:26:35
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0