Hej en snabbis

Fick ett svar igår, på min fråga. Då hon föredrog att jag uppdaterar mer för att det är kul att läsa. Så jag antar att det är vad majoriteten tycker?

'hur som helst så är jag hos Stephanie nu och Oliver sover. Vet inte vad vi ska hitta på i helgen men jag tror vi ska natta hos mig. Vi ska äta något gott ikväll också, men vad? Kom gärna med förslag!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva... Jag ska nog lägga upp ett videklipp snart om vad som hänt och händer i skolan.

Vi höres!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kinamat. Precis det som jag är sjukt sugen på!

2009-09-05 @ 13:08:51
Postat av: emelie

Haha, var det bara jag som svarade?!;) Men uppenbarligen är det ju så att majoriteten håller med mig då!:P



Det är ju en dag sent, men tacos är asgott att äta!(:

2009-09-05 @ 17:34:20
Postat av: Anonym

s

2009-09-06 @ 13:21:57
Postat av: .. Fruktbus .. [23 år Mams bland Tvåårstrots, Graviditetskilon & Ömma Bröst!]

Härlig blogg! Hittade hit via Bloglovin & la till dig =) Hoppas allt är gott!

2009-09-06 @ 23:47:54
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: josefin

uppdatera mera! :)

2009-09-08 @ 21:47:21
Postat av: En person utan far.

Hejsan, gå gärna in och läs mig blogg där jag skriver om min och min pappas "relation" och där jag svarar på frågan "om jag fick välja mellan ingen pappa alls eller min egen pappa"

Svaret är första alternativet. Varför?

2009-09-11 @ 16:03:23
URL: http://jagklararmig.blogg.se/
Postat av: Mrawen

Var med och gissa datum!



Min ofödda son har BF den 21 Okt, men mycket kan hända!

Var med och gissa på:



http://mrawen.blogg.se/2009/september/gissa-datum.html

2009-09-28 @ 14:53:18
URL: http://mrawen.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0