Helg!

Yää! Nu är det helg och jag är med min tjockis! 
Idag (lördag) har jag, stephanie, Stephis mamma och syster vart och kollat om det fans någon fin och bra vagn på kid 2 kid. Det fanns det! Den var jätte fin och nu är den också vår ^-^ 
Den är ljus och har jätte många och bra funktioner, sitt och ligg. :) 
När vi ändå var där kollade vi på en bilstol så en sådan tog vi med oss hem.

Allt är jätte fint och jag hoppas på att vår lilla babom gillar sin nia vagn och stol :)

När vi kom hem igen så skulle stephanie köra vagnen till porten för att känna hur det kändes. När vi kom fram till dörren fick hon sig en liten övning, då hennes mamma sa "Dennis kommer ju inte finnas där varje dag för att öppna dörren åt dig" så hon fick göra det själv. Första gången gick det okej :) Men andra gången, in i hissen såg det ut som om hon var född för det! 

Jag är jätte glad och nöjd med vagnen som vi fick! Och vill ni se den kommer det säkert upp en bild snart på Stephanies Bilddagbok (offline) eller blogg (steephii.blogg.se)

Ha det bra och lycka oss till!!! :D

Barnvagnen
Detta var då den stora fina barnvagnen vi fick till vårt lilla barn :D
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stephie

Ja, de var verkligen super fina! :o Billigt också. Me like, me like :D <3

2009-03-14 @ 13:31:38
URL: http://steephii.blogg.se/
Postat av: Hannah

Oj, det verkar ju skitbra! Vet ni om det ska bli en pojke eller flicka? :)

2009-03-15 @ 18:25:55
Postat av: Jenny

Den va fin :D

2009-05-16 @ 14:40:48
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0