Haircut

Idag har jag, Stephanie, Stephanies syster och min äldre bror vart och badat. Det vart två dopp för mig och min bror, sen solade vi lite. Men det gillade inte Oliver, så han tänkte "Nej, nu är jag banne mig hungrig", så då skrek han efter mat.

Sen efter att han lugnat ner sig lite så gick vi hemåt igen, vi åkte tunnelbanan hem till mig och åt korvstroganof, det var inge bra alls, riset var underkokt och fel sås till korven, men men. Vi åt lite grand och sen så klippte Stephanie mitt hår, så nu är det riktigt kort och jätte fint! Tack älskling!

Bilder har jag inge men Stephanie kommer att ladda upp några före - efter bilder. Så håll utkik!

Ha det bra
/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Vilken duktig flickvan du har som klipper ditt har och allt. Ska bli kul och se fore och efterbildrna!

2009-06-24 @ 02:49:17
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Amanda - 17 år och mamma!

ja lägg in bilderna nu då! (A)

2009-06-24 @ 20:48:26
URL: http://amandasbebis.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0