Frågestund

Yes, nu är det äntligen dags för frågestund. Det finns självklart vissa frågor jag inte tänker svara på, och anledningen till det är att ni inte har någonting med det att göra, det kan t.ex. vara väldigt personliga saker.

Jag kommer att svara på alla frågor som ställs i det här inlägget, söndagen den 7 juni. Dvs nu på söndag.
Alla frågor som ställs i andra vanliga inlägg utanför den här kategorin (FRÅGESTUND) kommer alltså inte att komma in på svars inlägget på söndag.

Var så god, nu får ni fråga på!

/Dennis*

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta kanske är privat.. Jag vet inte. Men hur snart efter förlossningen hade du och Stephanie sex?



Kenza eller Blondinbella?



Vad tycker du om Kissie?



Ångrar du aldrig att du skaffade barn? Jag menar.. Vill du aldrig ut och festa med kompisar och "leva livet"? Eller det kanske du kan, men det blir ju inte samma frihetskänsla.

2009-06-02 @ 20:29:26
Postat av: Stephanie

Älskar du mig på riktigt? :)

2009-06-02 @ 20:59:44
URL: http://steephii.blogg.se/
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Vad sa era föräldrar om när de fick reda på att ni skulle ha barn?

2009-06-02 @ 21:03:18
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Elin

Viken är din favorit blogg??

2009-06-02 @ 21:20:11
URL: http://ssot.blogg.se/
Postat av: Lina

Hur ofta träffar du Stephanie och Oliver?

Hur gör du när du pluggar och har barn? Typ läxor och sånt?

Tycker väldigt mycket om att läsa din blogg, den är hur bra som helst! Du verkar som en fantastisk pappa till din och Stephanies lilla Oliver.

2009-06-02 @ 21:54:21
URL: http://lillalimpan.blogg.se/
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

snygg,design du verkar ju vara proffs på sånt .Lycka till med stephani och lille oliver :)

2009-06-03 @ 05:34:39
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det inte jobbigt att inte kunna vara med Stephanie och Oliver vareviga dag? Funderar inte ni på att skaffa egen bostad och allt som hör till?



Kram

2009-06-03 @ 20:50:41
Postat av: Isabella

Vet inte om någon har frågat detta. Men hur kändes det första gången du fick veta att Stephi var gravid? :) Tänkte du på att du inte wskulle kunna plugga lika mykcet, eller kan du det? Och hur kändes det när du såg Oliver första gången? :)



Älskar din blogg, världens bästa & unika :D!

2009-06-03 @ 22:12:39
URL: http://isabellaaz.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tja!



Vad säger dina kompisar om att du är pappa?

Vad sade dina föräldrar när de hörde att Stephanie var gravid? och att ni tänkte behålla barnet?

är Stephanie den tjejen som du kommer leva med hela livet. (Som det känns nu)



Kram

2009-06-04 @ 19:00:29
URL: http://brunettveronica.blogg.se/
Postat av: malin / TvillingMamma

Hejsan Tycker du och stephani är jätte starka som klarar av oliver så pass bra som ni verkar:) Jag var själv 15 men blev 16 4 månader senare när jag fick mina tvillingar och deras pappa var 17..

Nu är jag 19 (blir 20 i år)..



Hur känns det att vara pappa?.kommer du ta ditt ansvar även om det skulle ta slut mellan dig och stephanie?..:)

Varför har ni valt att inte visa bilder på Oliver? hade varit kul och se ert lilla underverk:)..

Lycka till mer er sötnos och era bloggar läser bådas varje dag säkert 2-3 gånger om dagen:)

Kram en ung tvillingmamma

Postat av: Josse

Vad gjorde du när du fick reda på att stephi va gravid ? p.s jätte fin blogg

2009-06-05 @ 11:16:19
Postat av: Therese

Hur ofta träffas du och Stephi och oliver?

Sover ni över hos varandra lix på veckor osv? ^^



Du & stephi har Jätte bra bloggar! :D En av mina faboriter (a` Kollar ofta! ^o^

2009-06-06 @ 18:53:13
URL: http://theresenystroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske är lite tidigt att fråga nu men, tror du att du och stephi kommer få något mer barn i framtiden?

2009-06-06 @ 23:42:10
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0