Ändring av tävling!

Som ni kanske har märkt så har jag tagit bort "Dagens Kommentar" helt. Det är på grund av dålig uppdatering.
Jag har helt enkelt inte tid att kolla igenom alla kommentarer jag får varje dag.

Men både "Veckans Blogg" och "Veckans Kommentar" kommer att finnas kvar.
Det går till på exakt samma sätt som tidigare. De som är med i tävlingen om "Veckans Kommentar" kommer inte att publiceras, detta på grund av att jag ska kunna hålla reda på vilka som har skrivit en tillräckligt bra kommentar för att "kvalificera" sig.

Synpunkter eller förslag på hur jag kan bättra på denna tävling är hjärtligt välkomna!
Ha en trevlig kväll. God natt!

/Dennis*

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Isabella/Lollo

sv;



Haha vet inte :P:P, XD

2009-06-20 @ 12:03:51
URL: http://isabellaaz.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0