Välkomna Adele och Joel!

Hej alla läsare som nu är under hundra stycken. Jag vet att jag har varit väldigt inaktiv och det är för att jag har jobbat en hel del, och när jag inte jobbar så passar jag på att vara med min son och min kära lilla flickvän. 

Jag har inte tillräckligt mycket fritid till att uppdatera en blogg själv så jag ska föreslå att jag och Stephanie har en blogg ihop. För syftet med hennes blogg är att vi ska kunna titta tillbaka på vad som hände och när Oliver lärde sig olika saker, så varför ha två stycken böcker med samma innehåll när man kan ha en bok med saftigare och bättre innehåll? 

Jag gillar iden i alla fall. När jag inte kan skriva så kan Stephanie det och tvärt om. 

Men nog snackat om det, som sagt har jag jobbat. För er som inte vet så har jag jobbat i en fiskbutik, liknande de i Östermalms saluhall och hötorgshallen. Jag har rätt så långa pass och när jag kommer hem efter en sådan dag så vill jag inte sätta mig och skriva varje gång. Hoppas ni förstår.

Nu har jag ledigt dessutom och kommer jobba igen på onsdag, så jag kommer nog ta det väldigt lugnt, vad brukar ni göra när ni är lediga?

En till sak innan jag pyser vidare. Oliver fick två stycken sprutor idag mot olika infektioner och annat, bland annat fick han mot hepatit-B eftersom han har Chilenskt blod och vistas runt folk från utlandet. 
Han kan möjligtvis få smärtor och bli öm i vissa kroppsdelar så nu är Stephanie nere på Apoteket och köper alvedon som vi vart rekommenderade. 

Ps: Denna morgon föddes två små änglar med namn Adele och Joel, jag vill bara hälsa dom välkomna! 
Ds: Ha det bra!

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Bra idé!

2009-07-20 @ 18:35:24
URL: http://sambassadeur.blogg.se/
Postat av: sibel

vad menar du mde chilenskt blod är du inte hel svenk eller är stephanie inte det

2009-07-20 @ 22:36:44
URL: http://kkattenn.blogg.se/
Postat av: Linda

dintext



fin blogg:O

2009-08-01 @ 19:56:38
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0