Shopping

God morgon på er! Nu är jag för en gångs skull uppe i hyfsad tid och det är tack vare Stephanie den store!

Hon ringde mig, eller Oliver ringde mig och sa "Pappa, pappa, vakna nu då!". Eller det var det han menade enligt Stephanie.
Idag ska vi åka till stan för att jag ska köpa ett par högtalare till min Ipod (mamma betalar) ^-^

Sen ska vi väl hitta på något nyttigt också. Men jag har en hel del på min inköpslista som jag både vill ha och ska kolla på, ni som vet var de följande produkterna håller hus kan ju hjälpa mig.

* Tofflor (Mysiga)
* FlipFlop
* T-Shirt med tryck/motiv
* Plånbok (Full med pengar)
* Högtalare
* Kalsonger

För att vara jag så är det en hel del och det kommer bara mer och mer tankar på saker som behövs er eller mindre, men jag prioriterar de viktigaste.

Vad ska ni hitta på idag? :)

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: M

sure thing! =) jag lägger till dig nu

Har läst din blogg lite till och från ändå :P

//

2009-07-02 @ 09:13:47
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

allt väl?

2009-07-02 @ 11:18:05
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Amanda - 17 år och mamma!

hon blir 7 veckor imorgon :P

kan amma lite men de är bara när vi ska mysa jag ammar henne :)

2009-07-02 @ 15:08:52
URL: http://amandasbebis.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0