Längtan

Nu har jag lite tid att skriva så jag ska nog passa på. Men vad kan jag skriva om?
Jag och Stephanie har vart hemma hos mig ett par dagar i rad nu för att vi har ätit middag där. Alla gånger har vi ätit kyckling och vi har kommit fram till att wok och sallad kommer vara favoriter i vårt hem i framtiden!

Vi längtar oerhört mycket på att jag ska kunna skaffa eget och Stephnie ska kunna flytta in. Vi pratar om det varje dag och planerar redan nu. 

Som ni märker så har jag inte så mycket att skriva... Blää
Om ni har läst bloggen tidigare så har ni nog stött på inlägget där det står att vi, dvs jag och Stephanie kanske ska slå ihop våra bloggar till en blogg där vi båda skriver inlägg. Anledningen till detta är att vi ska kunna kolla vad vi har skrivit i framtiden och påminnas av det, visa Oliver och framför allt inte glömma det.

Nu ropar Oliver, hej då.


bloglovin

Kommentarer
Postat av: Penny

Hej



Jag efterlyste lite pappabloggar på min blogg då jag tycker ni är för få, jag tänkte ha en månadens pappablogg tävling för att få fram pappabloggarna lite mer.Är du intresserad av att vara med kan du väll maila mig =)



Ha en bra dag



Penny

2009-07-27 @ 12:53:48
URL: http://pinuppa.webblogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0