2 år

Ledtråd # 2: Du kan se på mig

Jag har jag jobbat och kan inte säga så mycket mer än så, det har vart lugnt och skönt.

Jag och Stephanie firar 2 helt underbara år idag och jag hade tänkt att berätta en lite historia som handlar om oss.

Jag var 15 år och Stephanie var 13 år, det var den 13 Juli år 2007, och det var också biopremiär på den nya Harry Potter filmen. Stephanie hade precis vart och sätt den i kista, medan jag stod i ingången till biosalongen i Jakobsberg.
Straxt innan insläpp så får jag syn på en liten grön filur längre ner på torget, och eftersom Stephanie då i princip var helt grön så tänkte jag för mig själv att det kanske var hon. Men eftersom vi aldrig träffats tidigare så visste jag inte det, fören min vän, Nadja sa "Kolla där är Guppi" som då var Stephanies smeknamn. Jag fylldes av glädje eftersom jag längtat efter att få träffa henne.

När hon kommer fram till oss så kramar hon Nadja och de andra vi var med och sist mig. Jag var så nervös och exalterad att jag inte insåg att när jag kramade henne så lyfte jag upp henne över marken och gav henne en så kallad bamse kram. Stephanie gillade kramen men sa ingenting om det.

Stephanie gick hem åt och vi gick in och kolla på den nya Harry Potter filmen. Så fort filmen var slut så satte jag på min mobil igen och messade genast Stephanie och frågade om hon ville göra någonting. Hon ville det med vi "kunde" inte, för vi skulle sova hos Nadja som bodde en bit bort, så då vart jag ledsen.

Två veckor senare så förenades vi två och idag firar vi 2 år och har ett underbart litet barn som heter Oliver.

God natt!

 /Dennis*


bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till er :)

2009-07-29 @ 22:13:42
URL: http://jbeengtsson.blogg.se/
Postat av: Stephanie

MINNEN <33333

2009-07-29 @ 22:19:05
Postat av: nalex

hihihi du nämnde mig puss på det

grattis som satan gullungar

2009-07-30 @ 02:11:40
URL: http://msvicious.blogg.se/
Postat av: Andreas

Låter som en helt underbar upplevelse.

grattis på två årsdagen och hoppas ni får mångra fler år tillsammans!!

2009-07-30 @ 09:03:44
URL: http://alicespappa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis :D ni verkar vara som gjorda för varandra.. hoppas ni är tillsammans mångamånga år till :D

2009-07-30 @ 11:40:48
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0