Plats 51

Det har rasat in ett dussintal nya bloggare på min sida, som delvis lämnat en eller flera kommentarer. Jag har hamnat på plats 51 av foraldrabloggar.se:s topp 100 lista, är det så ni hittat min blogg? Svara så att jag vet, jag blir ju nyfiken :(

Idag har jag köpt kalsonger och strumpor! Så nu är jag en helt ny kalsongman :D
Stephanie träffade ett par kompisar som hon inte träffat på två år, så de hade nog det rätt så roligt.

Inget mer har nog hänt idag.. Sover hos Stephanie inatt och åker hem imorn för att tvätta.
Glöm inte att rösta på mig i inlägget nedan.
Ching chong kalsong! :D

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

jag köpte den på 3 hemsida d e ju bara att låsa upp den sen :D

2009-08-17 @ 22:28:31
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

låser upp telef eller köper från hemsidan? :p

låser upp telef kan man göra på vissa telef butiker som gör detta för högst 200kr

2009-08-17 @ 22:44:28
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: veronica

kul med nya kalsonger =)

2009-08-18 @ 11:49:30
URL: http://vronka.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag hittade din blogg på Stephanies blogg. Hennes blogg hittade jag när hon vart länkad utav nån.

Har varit fast sen dess. :)

2009-08-18 @ 15:25:41
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0