Skolstart

Ja, nu undrar ni säkert varför inte jag uppdaterat idag. Och det för att det inte hänt så mycket idag, jag och Stephanie har köpt lite skolgrejer till oss två för skolan startar ju snart. Imorn för henne och på måndag fölr mig.

Oliver åt banan gröt idag och tyckte det var jätte gott. Och imorn blir jag och Oliver från klockan 09.00 till12.00 någon gång. För Stephanie ska nämligen till skolan.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tillägg: Jag och Oliver ska följa med och lämna av Stephanie och är det okej så ska vi stanna där med mamma :D

/Dennis
bloglovin

Kommentarer
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0