Rygg till mage

Nu är vi hemma från staden igen. Det vart en snabbis och ett par byxor, som ni senare ska få se på bild :)

Oliver har idag lärt sig att rulla från rygg till mage, vilket jag tycker är jätte duktigt. Jag vet inte riktigt när detta ska ske, dvs ungefär vilken ålder.
Och så har han lärt sig att t tag i sina fötter men än så länge har jag inte sätt han ha en tå i sin lilla mun.

Så fort Oliver kan rulla från rygg till mage lite mer "flytande" så ska vi nog filma det och visa det för er. Vad tycker ni om det?

/Dennis
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Julia - Aupair i Norge

De vill vi se ;)

2009-08-14 @ 19:15:38
URL: http://mittaupairlivinorge.blogg.se/
Postat av: Veronica

In och läs mina känslor om 15/8 då jag åker till Stockholm & går på Diggiloo turnen där Ola Svensson kommer medverka! =D Släng gärna in en liten kommentar också :) Tack!

2009-08-14 @ 22:04:55
URL: http://brunettveronica.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0