Olivers små tår

Stephanies pappa ringde och frågade om i ville ta en sväng in till stan och vi tackade ja, eftersom vi inte vill sitta inne hela dagen. Vi vet inte riktigt vad han har i tankarna men det är säkert någonting.

Jag ska köpa såna där "Glass Former" om ni vet vad jag menar, så att man kan göra egen glass hemma.

Oliver har börjat ta på sina fötter, han kan till och med hålla i dom medan han titta fascinerande på de söta små tårna.

Själv är jag på jakt efter ett nytt bank kort, som jag kan ha när jag är myndig. Jag vill att det ska kunna göra allt och lite till, men inte kosta så mycket, är det någon som har mycket koll eller bara vill rekommendera ett kort eller en bank så släng in en kommentar.

Happy Pride fest! :D
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Handelsbanken är gratis skulle ja tro, men dock har det ju sina konsekvenser eller vad man ska kalla det :)

2009-08-01 @ 20:56:33
Postat av: Penny

Hej Hej



Tänkte bara tipsa om att du kan skriva om tävlingen du är med i på din blogg så dina läsare kan rösat på dig =)



Ha en bra dag



mvh Penny

2009-08-02 @ 07:39:05
URL: http://pinuppa.webblogg.se/
Postat av: malin / UNGTvillingMamma/

Hej vännen hoppas allt är bra med dig:).. Tänkte bara skriva att jag har nu länkat till din blogg i min blogg=) Kika gärna om du vill:)kramar

2009-08-02 @ 10:43:33
URL: http://saramalintherese.webblogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0