Jag blir ledsen

Nu är min dator en dag gammal och är redan på väg mot graven, nej men min mick på datorn har gått sönder. Jag har inte gjort något speciellt, micken fungerade igår till en viss tid då den vart sämre och sämre.

Idag har jag gjort ett par koller för att se om den fungerar och alla säger det samma, "är du säker på att du har kopplat in micken" och eftersom att den är inbyggd å kan jag inte göra så himla mycket.

Nog snackat om min dator nu, vi kan ju prata om fodralet till datorn jag ska köpa idag. Egentligen så ville jag ha ett likadant som Stephanie med roliga figurer på men de finns inte i min storlek. Så jag ska åka och kolla vad de finns istället.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Update: Jag ska åka och byta datorn idag så fort Stephanie har ätit upp sin lunch. Hoppas den fungerar som den ska den här gången.

/Dennis
bloglovin

Kommentarer
Postat av: G

Hej, jag undrar om du och stephanie bor tillsammans och om inte hur gör ni med oliver ? :)

2009-08-05 @ 16:33:55
Postat av: messie

sv; jag bor i vetlanda så du känner nog inte igen mig :) Det är Dessie i headern och om du vill se bilder på mig så klickar du på bild-kategorin :)

2009-08-05 @ 16:57:45
URL: http://messienplayboy.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0