Idag och igår

Här kommer en liten sammanfattning av igår och idag.

Igår:
Igår jobbade jag på solvalla och det gick bra, men innan jag åkte till solvalla så åkte jag och bytte min dator eftersom micken inte fungerade. Killen i servis kassan hämtade en ny utan några frågor och allt gick så bra så.

Efter jobbet så var det dags att åka hem, alla på bussen gick av i Sundbyberg och jag vart ensam kvar på bussen. Eftersom det tar drygt 10 minuter från Sundbyberg hem till mig så passade jag på att lösa min (Stephanies) rubik´s kub. Jag kollar upp en snabbis och ser någonting som inte skulle vara där. Tallbackaskolan, varför den inte skulle vara där är för att det knappt hade gått 3 minuter sedan Sundbyberg och vi egentligen skulle vara på jungfrudansen.

Snabbt som tusan trycker jag på knappen, jag går fram till föraren och konstaterar att han har missat hela jungfrudansen, hans reaktion var lite förvånande. "Oj, shit! Varför sa du inget då!?"
Så då fick jag gå hem.

Idag:
Idag har jag jobbat på Melanders, och det var en ny tjej där som praktiserar hos oss. Och hon bor i stan med sin kusin, men i själva verket är hon från Österrike. Så idag fick vi prata engelska för att alla skulle förstå, och ibland så vart det svengelska xD

Men det har gått väldigt bra idag och fraför allt har det vart kul.

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år

Mysig blogg :)

2009-08-07 @ 00:17:27
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Linn

Grattis på namnsdagen =)

2009-08-07 @ 16:35:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Bess

Hej, gillar din blogg. Grattis till Oliver btw!

2009-08-07 @ 23:56:09
Postat av: Penny

Hej



Jag vet inte om du sett min mail men jag vill gratta dig till vinsten =)

Kika in under rubriken månadens pappablogg är....

Du har en vinst också som väntar om du maila mig din adress så skickar jag den med posten =)



mvh Penny

2009-08-08 @ 17:07:18
URL: http://pinuppa.webblogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0