:o

Nu helt plötsligt så börjar folk dyka upp på min blogg och ni värkar gilla den? Så nu ska jag försöka vara lite aktiv :D

Hur som helst. Vad har hänt idag, jo! Jag har för första gången serverat maten till gästerna på en tallrik (i skolans restaurang)
Det var jätte läskigt, stressigt men ändå väldigt kul och lärorikt.
Jag fick: 
* Ta beställning
* Hälla upp dricka 
* Skrika bongen (beställningen) i köket 
* Servera maten
* Och plocka bort

Detta var en rolig dag! Men nu har jag huvudvärk :(

God natt!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Du kommer att bli bäst :D <3

2009-04-14 @ 19:52:14
Postat av: mamma/farmor

Min älskade son, jag är så stolt över dig och Stephanie, som har gått in med sådan energi och kärlek i det största som finns för männniskan...att få ett barn.

En helt underbart fin liten kille har kommit till världen och jag önskar er alla tre allt gott och hoppas att ni ska klara alla prövningar som kommer.

Jag vet att kommentaren sitter på fel ställe, men eftersom ni är kvar på BB kan du ju inte uppdatera din sida, så det får bli här.

Stora varma kramar till er alla tre

2009-04-19 @ 10:18:24
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0