Oliver

Idag är vi bort bjudna på midsommarmiddag hos Stephanie större syster. Många syskon och kusiner från Stephanies mammas sida kommer dit. Det ska bli kul och se vad de hittar på för skoj. 

Än så länge har vi inte åkt, just nu sitter jag vid Stephanies dator med Oliver, medan Stephanie duschar. Ja, den meningen poppar upp titt som tätt, men det är för att hon passar på när hon kan. Själv duschde jag innan jag kom hit.

Oliver ler jätte mycket nu för tiden, till exempel nu när Stephanie tvättade händerna så stod hon och pratade med mig om lite saker och medan hon pratade så öppnade hon självklart munnen och rynkade pannan lite. Tydligen så tyckte Oliver det var jätte kul att höra och se när mamma pratade. Det är så skönt att han är lätt road. 

Dessutom är han jättevaken nu för tiden. Han vägrar att ligga ner om det inte är för att han "gymmar", (kolla tidigare inlägg) nu, till exempel när vi fikar, ska han sitta hos någon runt bordet och vara med lika mycket som alla andra vid bordet.
Det är jätte roligt och se när han växer så här, från att bara sova, äta och bajsa till att, sitta, le och träna :D

Själv längtar jag tills han blir stor och lär sig krypa och jollra! Men Stephanie vill ha n liten Oliver igen.

/Dennis* 
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Å de är ju så gulliga! Och varje ålder har sin egen charm. När Egoina växte upp så kunde hon hamna i en period som jag tyckte var skitjobbig, men precis är jag trodde jag inte stod ut längre så hamnade hon i en annan period. Njut av alla åldrar, de är härliga på olika sätt! :D

2009-06-20 @ 16:17:36
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

idag ska jag säga vem /vilka som vann

2009-06-21 @ 14:56:02
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

brukar du och stephanie ha samlag alltså sex?

2009-06-21 @ 17:16:50
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0