Oliver lär sig något nytt varje dag

De senaste dagarna har jag varit väldigt inaktiv och samtidigt har det hänt ett par kul saker.

För någon dag sedan när jag var på väg hem till Stephanie så släcktes alla lampor på pendeltåget, och det bästa av allt var att vi hade åkt in i en tunnel då, så man såg ingenting. Det var ett par fjortisar som tyckte att det var "mysigt" men själv så reagerade jag inte så starkt på det, men deras reaktion, den var rolig. 

Igår morse så vände sig oliver från mage till rygg bara sådär, han har försökt ett par veckor nu men nu tog han i och det gick jätte bra! Efter att han klarade av det han kämpat för så länge så klappade jag och Stephanie händerna och sa att han var jätte duktig med ett brett leende. Då vart han stolt och jätte glad!

Och idag när vi åkte tåg så var det en kille som man först hörde ta kort på någonting (Oliver i bärsele?), och efter vad jag tror var ett tufft beslut så frågade han om någon av oss (Jag och Stephanie) hade tagit studenten. Spelar det dig någon roll vände jag mig om och frågade mannen som tidigare tagit kort på någonting i smyg. 
Näee, men jag bara undrade. Sade mannen. Nej, det har vi inte, sade jag skarpt och irriterat, sedan vände jag mig om och han sade inte ett knyst på hela resan. 

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Alexandra, mamma till Angelina

Varför blir du irriterad när någon frågar en sån sak? Det är väl bara svara "Nej, det har vi inte" med ett stort leende på läpparna och sen titta bort. Han sa ju inget elakt.. :S:)

2009-07-06 @ 20:59:37
URL: http://limeskalet.blogg.se/
Postat av: Isabella

sV;



Bara bra tack=) så sött att Oliver kan rulla, hehe.



Jag gr gratis headers, om du r intresserad så kan du säga till =)

2009-07-06 @ 23:21:27
URL: http://isabellaaz.blogg.se/
Postat av: Isabella

Haha nej kanske inte men jag tror itne jag delar ut dom. Bättre om personen säger hur den vill ha headern =), så kan du göra men bara om du vill ha en ny =)

2009-07-06 @ 23:39:04
URL: http://isabellaaz.blogg.se/
Postat av: Isabella

v;



vet inte heller haha, men så fort du kommer på säg till, så kan jag göra imorn eller nu =)

2009-07-06 @ 23:54:23
URL: http://isabellaaz.blogg.se/
Postat av: Isabella

beror på dig =)



men du! Du kan tänka på det till imorgon =), då kan jag göra, om du kommer på innan att gå sova kan du skriva det i en kommentar eller adda [email protected] så kan vi diskutera det där näsa gång vi båda är inne =) om inte knske vi hrs imorn, för jag ska sova nu =) men tänk på saken!

Godnatt

2009-07-07 @ 00:26:08
URL: http://isabellaaz.blogg.se/
Postat av: Ante

Vilken duktig liten kille =)

Vilket folk det finns, kan dom få för sig vad som helst nu för tiden..

Mvh/ Ante

2009-07-07 @ 09:38:03
URL: http://alicespappa.blogg.se/
Postat av: Ante

Tack så mycket. =) ja men vad roligt får lägga till dig också sen. tyckte det verkade intressant här inne. :)

2009-07-07 @ 10:20:56
Postat av: Anonym

grymt onödigt o låta sur o vara irreterad på den stackars mannen som enbart frågade om ni tagit studenten

2009-07-08 @ 15:08:06
Postat av: Petra

jag dömmer ingen bara sådär men efter att halkat in här o läst några gånger så kan jag inte låta bli att undra om det inte är mest du/ni som har lite dåligt självförtroende över att ni är unga föräldrar... Eller dåligt självförtroende kanske är fel ord men hittar inte de ordet jag söker...

Mannen som frågade kanske mest var nyfiken och kanske till o med var lite imponerad över att ni såg så unga ut men ändå verkade klara av ett barn.. Han sa ju faktiskt inget elakt, eller nedvärderande. Han frågade bara en enkel fråga.. försök se positivt på olika saker som folk säger istället.. alla tycker inte att ni är dåliga föräldar bara för att ni är unga...

2009-07-09 @ 00:20:15
URL: http://tutu.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0