Påhittigt

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till det numret som står innan frågan och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

Sms nr: 3
1
. Vad skulle du säga om din flickvän var otrogen mot dig?
- 0kEj jAG FöRstÅ de PapA ja ÄLSKAR dej

Sms nr: 8
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- När? :o

Sms nr: 1

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
- Inte det minsta lilla?

Sms nr: 16
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
- MMS menar jag

Sms nr: 11
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
- Ok.tack.hälsa steff o pussa på oliver från mig. Kram :)

Sms nr: 20
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
- Slutat? :'D

Sms nr: 13
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
- Nja,det vet jag inte. Kommer ihåg att jag frågade dig om du ville ha den kvar, sälja den eller låna ut den..sen har vi inte pratat om det någonting va ja kommer ihåg..men ja kan ha fel. Ja,jag lånar den gärna om det är ok:) kraam

Sms nr: 4
8. Vad vill du höra mest av allt?
- Jag älskar dig! Var aldrig någonsin otrogen mot mig ;__;

Sms nr: 7
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
- (bild på Oliver) Jag saknar dig pappa, kom hem och pussa mig god natt så att jag kan sova ordentligt i natt :(

Sms nr: 18
10. Din romantiska replik?
- Okej :(

Sms nr: 21
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
- Okej :(

/Dennis
bloglovin

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

nepp inte en dator

2009-07-09 @ 21:39:41
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: malin

Det tycker jag, ut med bild :)

2009-07-09 @ 21:53:22
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: B

hahah^^

2009-07-09 @ 22:22:22
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem hälsade till mig?:O sms 11



//Stephanie

2009-07-09 @ 22:44:34
Postat av: ♥Pappapoet♥

Oj, det var verkade inte bara trixit, utan också väldigt tråkigt, men hey, alla har vi olika intressen :D

2009-07-13 @ 23:54:11
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha, fick världens roligaste svar på Sms nr: 13 : Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? Svaret jag fick fram var:

"Oj! Otippat!"



haha, det är typ det jag skulle säga på riktigt ;)

2009-07-18 @ 20:26:32
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0