Kråka i köket, inte i näsan

Äntligen hemma!

Nu är jag hemma igen från ytligare en dags arbete, snart kommer min syster och hennes son med lite saft, haha!

Min dag har vart lite vrickad, allt började med att jag steg upp klockan 07.20 för att jag började klockan 7, trodde jag i alla fall.
Men eftersom att jag äter frukost på jobbet så gick jag in på toa, kissade och sen skulle jag borsta tänderna, vår el tandborste står i köket eftersom vi har laddaren där. Så jag gick ut till köket som är rummet bredvid.

Köket såg ut som vanligt men en överraskning väntade på mig under bordet.
När jag kom in i köket gick jag mot bordet där tandborsten stod, när jag närmade bordet så började någonting slå emot bordet underifrån. Jag vart väldigt förvånad och jag var väldigt stel, eftersom jag inte såg vad det var.
Till en början trodde jag att min bror hade dragit hem någon polares katt eller hund, men den tanken försvann när det flög upp en kråka från under bordet.

Jag sprang som en liten flicka till mamma som låg i sängen och sov, jag berättade vad som hade hänt och mamma skuttade upp och hjälpte den lilla stackaren som slagit i alla bordsben och stolar.
Men det gick bra, mamma tog ut fågeln på balkongen och släppte den fri.

Sen var det bara för mig att röra mig mot jobbet och för mamma att städa upp och dränka köket och händerna i alcogel.
Men när jag kom ner till Stationen så kollade jag på mitt schema och såg att jag började klockan 11.00 :(
Så då gick jag hem igen och satte mig framför datorn.

Snart kommer min syster och hennes son så nu säger jag hej då, för nu!

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stephanie

HJÄLP :O

2009-07-30 @ 21:38:27
Postat av: Anonym

Vaa haha vi är itne lika :P

2009-07-30 @ 22:10:06
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0