Nyheter

Vaknade klockan ett på dagen idag och kände att jag inte orkade göra någonting. Men nu sitter jag hos Stephanie med datorn i knät.

Vi ska idag till Elgiganten och hämta ut Stephanhttp://publishme.se/577994/entries/article/new/ies mobiltelefon som var på reparation bland annat pga att den stängde av sig titt som tätt. Jag hoppas att den verkligen är fixad nu.

Och på tal om mobiler så såg jag en fräck reklam igår, den nya Sony Ericsson mobilen, T707. Jag knappade genast in på datorn för att läsa mer om den.
Den har en massa coola funktioner och en av dom är att när locket på mobilen är stängt så fungerar kameran som en sensor. Så till exempel om du vill att ljudet när någon ringer eller kanske väckarklockan på morgonen stör din skönhetssömn? Ja, då är det bara att lätt glida över med handen över sensorn och så tystnar signalen. Tufft va?

Mobilen finns i tre olika färger, Mysterious Black, Spring Rose och Lucid Blue.



Denna läckerhet kan vara din för oslagbara 2250:- från Komplett.se
bloglovin

Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

ååh jag hissar..såå kul att kolla på..något så underhållande finns inte

2009-08-14 @ 09:54:17
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

jag köpte den luren lämnade tillbaka lika snabbt :p

den va så plastig tyckte jag..som en leksaks telef

men den är jävligt het annars :)

jag köpte den för 1965kr

2009-08-17 @ 21:26:03
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Anna

Den där finns i en annan version också, där man kan välja mönster och alltihopa på den, oså var det en till rolig funktion på den har jag för mig..

2009-08-17 @ 22:49:39
URL: http://zparriz.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0