Redy, set, GO!

Idag hölls de första Elitloppen år 2009! Det var en som van en halv miljon och en till som van 30.000 kronor.

idag har jag jobbat i det "dyraste" köket, dvs att deras måltid kostade mest.
I menyn fick man förrätt, varmrätt och dessert. Och allt kostade 1299:- exklusive dryck.
Om jag fick gissa så tror jag att vi sålde 2.000 sådana tre rätters måltider. Ni kan ju räkna ut hur mycket det blir i pengar, och dricks/tip.

Har satans ont i fötterna och ryggen nu, jätte trött är jag också. Men imorn ska jag upp samma tid och jobbar förmodligen till åtta på kvällen.

Nu ska jag bara ta det lugnt och somna till min teveaparat!

Tack och Hej!

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: sandi

SV: okej, man behöver ej käna alla personer som man lägger till på msn:P

men okii

2009-05-30 @ 23:21:06
URL: http://andyri.blogg.se/
Postat av: Elsa Philis

Hej! Hitta din blogg via kommentaren på ellamaries blogg. Jag tycker det är roligt att läsa om en ung pappas blogg, men du skulle definitivt kunna locka fler läsare att läsa den om du la in lite bilder, var noggrann med stavningen och kanske ändrade din bloggdesign något? Okej sånt du skriver om behöver ju inte bara vara vad du gjort under dagen, det är inte lika intressant som om du tog upp diskussioner och ifrågasatte saker. Skrev vad du tycker och tänker om något. Sånt gör en blogg intressant! =)

ha det fint

2009-05-31 @ 00:22:59
URL: http://elsaphilis.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

Tja, Vill bara önska dig en skön Söndag! =)

2009-05-31 @ 10:21:04
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0