Helg

Nu är det äntligen helg och jag får vara med mina älsklingar! Just nu duschar stephanie och Oliver sover, han är så söt när han sover. 
Jag börjar få riktigt långt hår nu också så jag går med keps varje dag. 

Stephanie har lagt upp en bild på Oliver på sin blogg tillsammans med en förlossnings berättelse! Den är jätte bra!
Jag ska också lägga upp en senare, från min synvinkel! 

Jag försöker vara så aktiv som jag bara kan men jag har inte så mycket att skriva om, jag är i skolan varje dag och sover hemma så jag vet inte vad Oliver gör på dagarna, han kanske har lärt sig massor som inte jag vet om. 

Som sagt kommer en liten "pappa förlossnings berättelse" upp sen och förmodligen en bild på min lilla gosse :)

Ta hand om er

/Dennis
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde byta design, eftersom det är jättejobbigt att läsa texten.

2009-05-15 @ 19:01:24
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0