Fullt upp

Har haft fullt upp med min lilla son Oliver som fyllde 1 hel månad igår, men förlossningsberättelsen kommer idag, jag lovar! 

Nu har jag precis vaknat och bytt blöja på Oliver så nu sitter han i sängen omfamnad av kuddar och jag sitter mitt emot och skriver lite på bloggen. 

Jag vart jätteglad för alla kommentarer som börjar rasa in nu, det är mycket roligt att läsa vad ni skriver :D

Igår torskade ju Sverige som ni säkert redan vet. Och man visste att Norge skulle vinna efter deras första 100 poäng! Stephnie gillade han och hans låt väldigt mycket så hon vart glad att han van med 387 poäng, vilket också var poängrekord!
GRATTIS NORGE!

/Dennis
bloglovin

Kommentarer
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0