En morsdag jag kommer att minnas

Som ni alla redan vet så är det mors dag idag, och jag ska egentligen vara och jobba. Nu kanske ni undrar varför jag inte är det?
Det är så att igår när jag gick och lade mig för att sova så började jag frossa, dvs att jag "hackade" tänder och frös väldigt mycket. Den här symtomen brukar jag få innan jag måste spy.

Klockan var nog runt fem på morgonen när jag vaknade alldeles kallsvettig och kissnödig. Så jag pallrade mig upp till toaletten och satte mig och kissade, ja, ni läste rätt, jag orkade nämligen inte stå upp. När jag hade kissat klar så spolade jag och skulle precis tvätta händerna, men då kände jag att det var dags.

Så dar satt jag med huvudet i toaletten och spydde som en gris. När jag kände att den här omgången var över så ropade jag på mamma som också är sjuk för den delen. Hon hämtade ett glas vatten och en toapappersrulle till mig. Sen gick hon och lade sig igen.

En halvtimme senare så orkade jag inte sitta upp längre så jag tog en handduk som fanns i badrummet och lade mig på mattan på golvet, och somnade.

Klockan tio i sju vaknade jag och kände mig kryare, och inte illamående. Jag gick in till mitt rum för att sova vidare. Mamma kom in några gånger och frågade lite saker om solvalla, och vad jag hade i mitt skåp där. Eftersom min bror också jobbar där i helgen så fick han nyckeln till mitt skåp och mitt bank nr. så att jag kunde få min lön.

Nu sitter jag här framför datorn och dricker bubbel vatten och tänker på Stephanie och min lilla Oliver. Jag saknar dom så mycket, och kommer förmodligen inte få träffa dom på ett bra tag. Det känns så himla dåligt att vara sjuk, känner mig så hjälplös!

Tack för att ni läste, det kommer förmodligen fler inlägg senare idag, och kanske en ny design som jag håller på med.

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

uuscha stackare, hoppas du mår bättre!:)

2009-05-31 @ 16:56:25
Postat av: jossan

krya på dig!

2009-05-31 @ 17:37:30
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Isabella

åh, krya på dig! Tråkigt att du e sjuk, & inte kn se sin familj :( :) men det blir bra snart :D

2009-05-31 @ 20:00:56
URL: http://isabellaaz.blogg.se/
Postat av: Stephanie - 15 år och mamma

Men älsklingen då :( Nu lär ju inte vi kunna träffa varandra på några dagar. Vill ju inte att Oliver ska bli smittad.



Saknar dig hur mycket som helst!! .__. <3

2009-05-31 @ 21:37:58
URL: http://steephii.blogg.se/
Postat av: Josefine

Krya på dig!



Och Grattis till Oliver:)



Bara "för att" så ska du inte käna dig lat när du sitter ner och kissar, då min morfar fått prostat cancer har vi fått mkt upplysningar från läkare och det är faktiskt bättre att sitta ner och pissa då du tömmer blåsan bättre då vilket gör att du minskar chansen att drabbas av prostat cancer...det fick du veta "bara för att";P

2009-06-01 @ 01:31:26
URL: http://mysticalme.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0