Elite Loppen

Jag jobbar på Elite Loppen som kock hela helgen, från och med idag klockan 14.00

Stephanie kanske åker till Norge imorn, och jag stannar såklart eftersom jag pluggar och jobbar.
Kommer försöka skaffa extrajobb året ut, men ingen vill ha mig.

Tråkigtinlägg, jag vet men jag har inte mycket tid, ska fixa mig sen går min buss klockan 13.27.
Kommer nog bli ett inlägg om dagen, s ni får veta vad jag gjort, om det gick bra etc.

Glöm inte att det blir frågestund då jag når 500 unika besökare på en dag. Tack och Hej!

/Dennis*

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stephanie - 15 år och mamma

Tjockis! Klart de vill ha dig. Annars hade inte du fått jobba kvar på Melanders. Du är ambitiös därför gillar arbetsgivare dig :D Hoppas Lena vill ha dig som extrajobbare. Kanske Tobbe ringer och erbjuder dig ett extrajobb? Det är inte alls omöjligt :D

2009-05-29 @ 13:11:36
URL: http://steephii.blogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

Ha en bra Fredag sötnos :)

2009-05-29 @ 13:16:25
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: thaikallet

fina bilder och blogg. häng med och titta på mina söta apor och läs mina spännande äventyr i Burma och thailands djungel.

2009-05-29 @ 16:15:38
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0