TJA FOLKET!

Idag har jag haft min andra dag på melander fisk dalagatan typ xD

Jag har fått rensat typ 6 kg räkor O_O Det är mer än det låter för er som inte har gjort det förr!

Jag stog i 2 och ½ timme!!!!!!! 2och ½ TIMME!!!!! For att kock rövarna skulle göra något bajs md det!

Det roliga (eller inte) var att de hade färdigskalade räkor som de hade fått in på hink samma dag, men nnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Vi ska skala de här för att skalet har börjat lukta (iiiiiiiiiiiinte bra, det luktar som rutten hårfärg när de surnar) O.o

Ja, men det har vart kul också!

Och juste! Jag drömmde i går tror jag att det var att jag hade fått värsta mustaschen som var SNE! wtf?

Och det är 28 dagar eller 4 veckor kvar nu :D

Rekord på bloggen! 15 st som kollar på den! Och en anonym som är konstig och tror att hon är Stephanie O_O (det är hon har bara tråkigt...) :(

God natt människor!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stephie

Wii :D Bara för att jag gjorde reklam för din blogg xD Nej, men du är bäst :) <3

2009-03-18 @ 17:16:13
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0