Roligt skämt

De tre vampyrerna Kolle, Bolle och Stolle gillade att tävla, en natt sa Stolle, "Jag tycker vi kan tävla om vem som kan suga mest blod under en hel natt!" De andra höll med, och så vart det.

Kolle fick börja för att han var yngst. Efter en hård natt kommer Kolle tillbaka med glas blod i handen!
"Wooow, vad fick du allt det där ifrån?" Frågade Stolle 
"Ser d ladan där borta?" Frågade Kolle med en lymsk röst.
"Ja" Sade Stolle.
"Där var jag och sög i natt" sade Kolle.

Nästa natt var det Bolles tur då han var den näst äldsta.
Efter en ännu hårdare natt kommer Bolle tillbaka med en hink i sin hand. Hinken är full med blod!
"Herregud! Vart tusan fick du allt det där ifrån?# Frågade Kolle med känslan av en säker förlust.
"Jo, ser du huset där borta? Där var jag och sög i natt!" Sade Bolle med en skrattretande röst.

Då var det bara Stolle kvar. Han går upp lite tidigare än vad han egentligen skulle ha gjort, för att hinna få tag på lite extra blod. En liten stund senare vaknar både Kolle och Bolle av att de har hört en stor smäll i närheten. 
När de kommer ner för den stora trappan i huset som de bor i så ser dom Stolle helt täckt med droppande blod!
"Vad har hänt?" Frågade Bolle
"Ja vad har hänt? Din tid har ju precis börjat!" Sade Kolle fundersamt
"Jo... Ser ni väggen där borta?" Frågade Stolle.
"Ja!" Sade de båda
"Den såg inte jag!" Sade stolle
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hahaha! xD Jag gillar den. Kommer ihåg när du berätta den för mig första gången. <3

2009-03-16 @ 08:03:28
URL: http://steephii.blogg.se/
Postat av: din mamma

lol. sämst!

2009-03-20 @ 11:35:23
URL: http://wattsup.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0