Restaurang Klara!

Idag har det vart en heldag på restaurang klara som då är skolans restaurang. Jag har stått i servisen och typ kasta vtten på gäster och dukat bort... lol!

Men nästa vecka så börjar vi med bordsservering! Då står jag i köket och äger! :D Det kommer bli skit kul!!! :OOOO
Jag vill ha kök (lektion) varje dag :(

Dessutom tror jag att vi kommer ha 3 månader (12 veckor) praktik i 2:an :D jag är glad! Imorn ska jag träffa min älskling och jag hade tänkt att bjuda henne på lite krubb då eftersom det är min födelsedag! :/ Jippi.... Börjar fan bli gammal nu :(


God natt alla bevakare :D
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Nej, det är ju inte du som ska bjuda mig på din födelsedag, mongo! ><

2009-03-24 @ 20:03:58
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0