"Nice, då får du ju dubbla barnbidrag!"

Jag fick en förfrågan om att lägga upp flera inlägg. Och eftersom min dag har vart rätt så händelserik så gör jag väl så då.

Idag, som alla andra tisdagar hade jag lektion på restaurangen, den här gången var jag i köket och jobbade. Det var fyra stycken som inte dök upp av åtta, så det var en del att göra.
Väl inne i serveringen så händer det massor, jag halkade, snubblade, brände mig och sist men inte minst så får jag en "lår kaka", i storleken av en hand, dessutom gör den jätte ont.
Hur jag fick den är inte riktigt ett mysterium, ni som känner mig, ni kan väl förmodligen lista ut hur detta gick till själva?
Men så här gick det i alla fall till, mitt under serveringen var jag tvungen att hämta pasta som hängde i kylen, vi hade nämligen gjort den själv. Och när jag för andra gången springer och hämtar pasta så är jag i mina egna små tankar, och när jag går där och funderar så smäller det till i hela högra låret och det gör ont som attan. Jag förstod förs inte vad det var som lät eller vad som hände, men efter en kvart så kom jag på det, jag hade sprungit in i ett stort järnhandtag, eller järnhandaget sprang in i mig.

Sedan efter den tuffa dagen i köket så åkte jag hem en snabbis för att byta kläder, för att sedan åka iväg igen, den här gången åkte jag till Stephanie. När jag kommer till porten så har hon fortfarande inte kommit hem från sin moster, där hon hade varit och ätit. De hade nämligen fastnat i en lång bil kö på vägen hem.
Tillslut vart klockan så mycket så att vi bestämde att det inte var någon idé att träffas idag, så då fick jag åka hem igen.
Väl hemma i Huvudsta, stöter jag på en av min brors kompisar och en av hans "polare". Efter 30 sekunders småprat så hojtar min brors vän till sin vän, "Juste, han är farsa!". Polarens kommentar var, "NICE, då får du ju dubbla barnbidrag!".
Ojojoj, om jag skrattade åt honom då, tyckte han var lite dum där som glömde att små barn också måste ha rena kläder och blöjor. Men det sade jag inte, utan jag gick hem och fortsatte på min bloggdesign som nu är här på premiär! :D

Tack och Hej!

/Dennis*

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stephanie - SVAR

Känner mig så elak för att vi inte träffades idag :(



Haha! Vem var kompisen? :D

2009-06-02 @ 23:57:49
URL: http://steephii.blogg.se/
Postat av: Stephanie -15 år och mamma

Oj, det ska inte stå svar där :(

2009-06-02 @ 23:58:30
URL: http://steephii.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej ! Har just börjat läsa din blogg, intressant =) åå de den där killen sa, haha det var ganska smart sagt ändå, man kan ju som trore ;] haré gött !

/Natta

2009-06-03 @ 00:48:07
URL: http://norrlandsbrud.blogg.se/
Postat av: A n n a h

hahaha vilken dag du har haft ;) Och jag som bara sovit hela dagen..

2009-06-03 @ 01:16:27
URL: http://fiinafliickan.blogg.se/
Postat av: thaikalle

fina bilder och blogg, häng med och titta på mina söta apor du kan även läsa om mina spännande äventyr i Burmas och Thailands djungel



En annorlunda blogg

2009-06-03 @ 08:20:22
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0