Sommarlov!

Skolavslutning, vad skönt det känns att äntligen få säga det. Nu är det äntligen sommarlov, själv ska jag jobba en hel del på sommarlovet men det ska bli roligt att få försörja min egna lilla familj.

Hoppas att ni alla kommer få toppen sommarlov eller helt enkelt en bra sommar för er som jobbar. Vi får hoppas på bra väder och svenska jordgubbar!

Är ni sugna på att blogga mycket i sommar så tänker jag tipsa om ett par bloggar:

Tvillingmamma
En ”MammaBlogg” som handlar om en mamma och hennes två barn som föddes 050829. Gillar ni och läsa om hur det är för tvilling mammor så är det här en blogg för er!

DesignaDinBlogg.se
DisignaDinBlogg är en hjälp blogg framför allt och alla mina designer är hans förtjänst. så känner ni för en ny blogg design som inte kommer att kosta. Besök då DesignaDinBlogg.se Och hjälp er själva!

Lycka till och ha en trevlig sommar!

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: malin / TvillingMamma

Tack.::) jag är nog för gammal för att förstå hur du menar..^^..haha..*skämt åsido...hehe.

Ska försöka klura ut hur du menar men hinner inte spec idag, har mkt idag,studentfest,lämna barnen och hunden till barn och hund vakterna.^åh fixa mssor innan man ska möta alla:) Hoppas du får en skön och lång sommar med din älskade söta lilla familj:D.:)Kram från en ensamtående mamma:)

Postat av: Isabella

Sv; Hej :)

Vilket gröna menade du? :)

2009-06-12 @ 13:07:08
URL: http://isabellaaz.blogg.se/
Postat av: Isabella

Sv; Jaaaha! Glaset, jaa det gröna fick jag haha. :)

Lite trög ibland XD

2009-06-12 @ 13:08:00
URL: http://isabellaaz.blogg.se/
Postat av: Isabella

Okej hehe jag vet att jag e seg. Men jag läste alla kommentarer nyssxD



Och jag åt en Big Mac, + meny o fick ett grönt glas, haha.

2009-06-12 @ 13:09:11
URL: http://isabellaaz.blogg.se/
Postat av: Lina

Härligt!! Hoppas din skolavslutning gick bra :D

2009-06-12 @ 17:13:10
URL: http://lillalimpan.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0