Idrottsdag i regnet

Idag har vår skola vart och spelat brännboll. Med tanke på vädret så var jag inte så "pepp" på att vara med men det vart ganska kul i slutändan.

Det började med att vi kom dit klockan 10.00, och träffade nio stycken elever från fyra klasser. Det var alltså inte ens hälften som kom. När vi började spel så regnade det inte så mycket men man gled väldigt mycket ändå, sen vart det sidobyte och bollen gick sönder.

Så klart vann vårt lag, med 6 poäng som vi tackar Fredrick  för, den ända som lyckades med att springa ett frivarv! Bra där.
Så nu är man hur trött i benen som helst + att jag och min bror har tvättstugan :(

Min bror har skaffat en ny mobil så jag kan sno hans in laddnings sladd då och då för att få in lite bilder i boggen :)
Och glöm inte att det är en frågestund på gång! Den slutar på söndag kväll så ställ era frågor.

/Dennis*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Stephanie

"Med tänkte"? Du kanske ska koncentrera dig på ensak när du skriver! xD <3

2009-06-05 @ 13:46:36
URL: http://steephii.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0