"I love you"

Jag kom på en sak som jag har glömt att nämna i bloggen. För ungefär två veckor sedan så var jag och min bror på väg hem från skola, då han tog upp ämnet balkonger. Tillslut brast han "Det är en läskig gammal kärring som bor bredvid oss, och hon står på balkongen och väntar tills jag kommer förbi. Och då skriker hon att hon älskar mig!!"

Jag skrattade åt det han sa, men jag tog honom inte på allvar, vem skulle göra något sådant tänkte jag.
Ungefär en vecka efter att han hade berättat det här så är vi än en gång på väg hem från skolan, och precis utanför huset så hör jag en svag svag röst, men jag hör inte vad den säger eller vart den kommer ifrån. Sen kollar jag på Kevin, som kollar upp mot den nedre balkongen, där står en gammal tant och ler glatt mot min bror. 

När vi kommit in i porten så frågar jag högt

Dennis: Och vem tusan var det där, och vad sade hon?
Kevin (lite tyst): Du vet den där kärringen jag pratade om här om veckan?
Dennis: Ja..?
Kevin (med en ledsen ton i rösten): Det där var hon...
Dennis: Hahahaha! Jag trodde bara att du skojade när du berättade det!
Kevin (lite arg): NEJ NEJ! Hur är det kul!?!
Dennis: Hahaha, jo det var kul. Men hörde du vad tanten sa.
Kevin: Njaae, jag tror hon sa "I love you"

Haha! Tror att det kommer att ta ett bra tag innan jag glömmer den där stunden. 

Vad ska ni hitta på idag då? :)

/Dennis*


bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jessica L-s

haha..det var roligt

2009-06-07 @ 12:39:05
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hehe de där va lite kul faktiskt :P



Idag ska jag inte göra så mycket, bara vara hemma tror jag, men skulle vilja komma ut en sväng också ;D

Vad ska du göra idag då ? (:

2009-06-07 @ 12:53:05
Postat av: Bloggsatt

Hej! :)



Bloggsatt betygsätter bloggar!



Vill du bli bloggsatt?



/ Bloggsatt.se

2009-06-07 @ 14:12:16
URL: http://www.bloggsatt.se
Postat av: Elin

Är du och din brorsa tvillingar?

2009-06-07 @ 14:19:56
Postat av: Jess

tragiskt att behöva ropa sånt till så pass mycket yngre killar.

2009-06-08 @ 15:05:37
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: Sophie

Haha va sjukt!!!

I en herrgård som ligger vid en stor väg är det en gammal tant ibland. Hon är ja inte riktigt som man ska, så hon bor inte i huset utan åker ut nångång ibland för att titta till det. Och då står hon och räffsar i trädgården men räffsan är sönder så hon står där med en pinne och låtsas. Eller så står hon och ja vad säger man hytter näven mot bilisterna som kör förbi. och en gång när jag gick förbi så sa hon att jag inte hade råd att åka taxi till skolan (det gör jag inte och det var mitt i sommarlovet) för jag hade slösat bort alla mina pengar på tvål. haha

2009-06-11 @ 13:13:21
URL: http://beylejd.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0