God Natt

Nu sitter jag här i sängen med en tår  ögat på grund av förlusten mot Danmark, i VM kvalen. Är det någon som vet om vi har en till chans att kvala till VM, eller är vi körda nu?

Stephanie står vid skötbordet med Oliver, och dom dansar Pruttdansen, ja, det är en dans som Stephanie kom på helt själv då man pruttar med munnen och trycker upp benen mot magen, i takt med "pruttandet". 

Ska försöka få den lille mannen att slockna snart så vi föräldrar också kan få oss lite sömn. 
Vet inte ved mer jag kan skriva, det har inte hänt så mycket idag, förutom att jag tillslut fick min kladd kaka och den var jätte god! Plus att jag åt en massa muffins, det var! jätte gott!

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!

God Natt med er, och sov så länge ni kan.

/Dennis*


bloglovin

Kommentarer
Postat av: j

ååh är ungen vaken så länge..jobbigt?

2009-06-07 @ 01:35:43
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi har fortfarande en liten liten chans

2009-06-07 @ 10:26:27
Postat av: Johanna

cool header

2009-06-07 @ 14:59:34
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Har du någonting på hjärtat?:

Vill du piffa till din kommentar så det blir lite roligare för oss? Då kan du använda dig av dessa kommandon:

Fetstil - *Din text*
Understruket - _Din text_



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
plusikassan.se
bloglovin RSS 2.0